Mandala

Korzystanie z mandali to co, co dodaje mi najwięcej siły oraz energii wewnętrznej. To właśnie to co mnie najbardziej napędza do działania. Myślę, że mógłbym nieco wyrównać te obszary w duchowieństwie, które są omijane przez osoby, które na co dzień nie praktykują używania mandali. Jestem bardziej introwertyczny z natury, szczerze mówiąc, ale ja lubię być sobą. W ten sposób ładuję swoje akumulatory, używając w tym celu mandale. Czasem jestem całkiem fajny, spędzając samotnie piątkowy wieczór, relaksując się i odzyskując siły będąc sam. To pomaga załadować mi akumulatory energetyczne na cały następny tydzień.

Używanie mandali zmusza mnie do tego, aby patrzeć ciągle naprzód i stale próbować reformować swoją przyszłość i środowisko konkurencji. To na pewno da mi nagrody. Jak Charles F. Kettering, być może ostatni z pierwotnych wynalazców mandali i prawdopodobnie największy ze wszystkich wynalazców, lubił mówić: "Wszyscy powinniśmy się martwić o przyszłość, ponieważ musimy spędzić w niej resztę naszego życia a patrząc na przyszłość można lepiej ocenić stan teraźniejszości.”

Uwielbiam pisać o startach i odkrywać ich inspirujące historie ukryte za rozruchem. Najważniejszą rzeczą, która fascynuje mnie najbardziej są te niepokojące starty, gdzie jest ich apetyt na innowacje. Moja kluczowa mantra życia - chociaż wierzę w przeznaczenie, jednocześnie uważam, że ciężka pracą można walczyć z przeznaczeniem. Zawsze jest dobra myśl, że duży projekt da ci dużo korzyści a więc trzymaj się swojego celu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Koło życia i mandala

Mandala koło kobiet