Koło życia i mandala

Jedna z najlepszych domowych pielęgniarek w Polsce jako profesjonalna opiekunka, opiekująca się starszymi osobami zarobiła ponad 150 000 dolarów które otrzymała od europejskiego, najstarszego dostawcy usług zdrowotnych w tym regionie.

Refleksja nad tym może pomóc w połączeniu słowa ze swoimi działaniami. Mandala jest ważna a jej odzwierciedlenie nie polega na usprawiedliwieniu czy usprawiedliwianiu czegokolwiek. Nie musisz tłumaczyć komukolwiek, że jesteś człowiekiem, bo to tylko oznacza, że ​​pracujesz naprawdę sumiennie. Refleksja z mandalą w tle polega na tym, że decyzje podejmujesz zgodnie ze swoim sercem... więc możesz stworzyć takie rzeczy, które są zgodne z Twoim wewnętrznym obrazem własnej osoby.

Profesjonalnie stworzona, każda mandala łączy krótkie praktyki medytacyjne, dialog i interakcje w skali 1 do 1 wokół kręgu. Połączone z tematami z filozofii, natury i otaczającego nas świata: czasami mit, muzyka i poezja, zgodnie z rytmem sezonów. Jest też szansa, jeśli zdecydujemy się na poszukiwanie tematów do mandali w naszym życiu, że wszystko to co w strukturze, szybko się ze sobą zwiąże.
 
Po co mi mandale osobiście? Chcę zbudować firmę i zarobić 10 milionów dolarów. Chcę być w stanie dać więcej i przyczynić się do większych rzeczy. Chcę być w stanie wzrastać. Chcę móc budować swoją firmę coraz szybciej, budować inne firmy i robić rzeczy naprawdę niesamowite. Dla mnie jest to teraz 8 na 10 duchowości, mam za 7. Dla mnie moja duchowość jest moim związkiem z Bogiem. A mandala taki związek wyraża.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Mandala koło kobiet

Mandala